سوشیانت

دستیار روانپزشکی،روشهای موفقیت

سوشیانت

دستیار روانپزشکی،روشهای موفقیت

یاد کودکی ها بخیر! ! !

     به تمام دوستان و همکلاسیهای خوبم 


اولین روز دبستان بازگرد
کودکی ها شاد و خندان باز گرد
باز گرد ای خاطرات کودکی
بر سوار اسب های چوبکی

خاطرات کودکی زیباترند
یادگاران کهن مانا ترند
درسهای سال اول ساده بود
آب را بابا به سارا داده بود

درس پند آموز روباه و خروس
روبه مکار و دزد و چاپلوس
روز مهمانی کوکب خانم است
سفره پر از بوی نان گندم است

کاکلی گنجشککی باهوش بود
فیل نادانی برایش موش بود
با وجود سوز و سرمای شدید
ریز علی پیراهن از تن می درید

تا درون نیمکت جا می شدیم
ما پر از تصمیم کبری می شدیم
پاک کن هایی ز پاکی داشتیم
یک تراش سرخ لاکی داشتیم

کیفمان چفتی به رنگ زرد داشت
دوشمان از حلقه هایش درد داشت
گرمی دستانمان از آه بود
برگ دفتر ها به رنگ کاه بود

مانده در گوشم صدایی چون تگرگ
خش خش جاروی با پا روی برگ
همکلاسیهای من یادم کنید
باز هم در کوچه فریادم کنید

همکلاسیهای درد و رنج و کار
بچه های جامه های وصله دار
بچه های دکه سیگار سرد
کودکان کوچک اما مرد مرد

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می شد باز کوچک می شدیم
لا اقل یک روز کودک می شدیم

یاد آن آموزگار ساده پوش
یاد آن گچها که بودش روی دوش
ای معلم نام و هم یادت به خیر
یاد درس آب و بابایت به خیر
ای دبستانی ترین احساس من
بازگرد این مشقها را خط بزن

نظرات 8 + ارسال نظر
فوضولموضول دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.foozoli.ir

سلام عزیز قشنگ ولی نامهربان من!
منم ، کسی که با نام تو جان گرفت
و زندگی را در چشمان مهربان و فریبنده ی تو معنا کرد!
منم عاشق تو ...

سلام عزیزم . آرش هستم مدیر بزرگترین و بهترین سایت عاشقانه و تفریحی در ایران
. عضویت در سایت ما رایگان است و با عضویت در سایت ما هر روز بهترین مطالب به ایمیل شما ارسال میشود .
عکس . بازی . آهنگ . برنامه . فیلم . کلیپ و هر چی که لازم داری

حتما بیا تو سایت ما عضو بشو و اگر دوست داری . من و لینک کن و از یاهو یا ایمیل خبرم کن تا منم لینکت کنم عزیزم

ممنون میشم من و لینک کنی
با عنوان : بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی در ایران
http://www.foozoli.ir

زود کـــــــــلیک کــــــــن بیا تو سایت
خفن ترین سایت ایرانی
فوضولی بهترین و بزرگترین سایت عاشقانه و تفریحی در ایران است . حتما بیا و عضو بشو
ممنون
بزرگترین سایت عاشقانه و تفریحی در ایران
[نیشخند][نیشخند][نیشخند][قلب][قلب]
http://www.foozoli.ir
حتما بیا [گل] [هورا] [تعجب][گل][نیشخند][نیشخند]


اگر لینکم کردی و دوست داشتی لینکت کنم بیا داخل سایت من نظر بده و ادرس وبلاگتو بزار تا لینکت کنم ممنون
[گل]

سلام
لینک شدی،منم عضو سایتت شدم.
ممنون میشم منو لینک کنی!
http://www.dianosh.blogsky.com/

شاعرش کیه؟ دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ

سوشیانت جان شاعر این شعر کیه؟ خیلی جالبه آدمو می بره سالهای دبستان و دوران خوب مدرسه.

سلام،
متاسفانه نمیدانم،یکی از دوستان برایم فرستاده بود!
شاد باشید! ! !

جیگر سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ

کارت درسته سوشیانت جان

اخرین بازمانده سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://joooya10.blogspot.com

سلام

بین جامعه سرمایه‌داری و کرگری دورانی وجود دارد که دوران تبدیل انقلابی اولی به دومی است. مطابق با این دوران یک دوران گذار سیاسی نیز وجود دارد و دولت این دوران چیزی نمی‌تواند باشد جز دیکتاتوری

11 اردیبهشت روز جرقه برای انقلابی دیگر برای مبارزه با دیکتاتوری است

م-جم چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ق.ظ

سوشیانت عزیز سلام من مطلبی در سایت بابا بزرگ گذاشتم . با توجه به اهمیت مسئله ونیز با توجه به اینکه موضوع شامل رتبه شما نیز میشود مایلم در این سایت نیز مطرح کنم . اختلاف بین رتبه کل ورتبه در سهمیه آزاد در نمره های بالای حدود 429 بالاتر از 500 و این اختلاف برای نمره های 420 به پایین کمتر از 300 میباشد واین منطقی نیست وبنظر میرسد اشتباه محاسباتی صورت گرفته است لطفآ در صورت تمایل نظرت را بگو و در انعاس آن به سایر دوستان مساعدت بفرما .
با ارادت

سلام
دوست عزیز ، کاملا با شما موافقم!
من پیشنهاد میکنم همگی به دیوان عدالت شکایتی ارسال کنیم!؟!
با نشانی زیر:
http://www.divan-edalat.ir/tabid/66/Default.aspx

یاحق

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

قوانین موفقیت در کشورهای با معیارهای استاندار معنی داره تنها چیزی که طی این چند سال امتحان دستیاری اموختم این بود دویدن و نرسیدن و از دیگران اموختم گویا دزدی به از شرف بسیجی به از نخبه

مادربزرگ چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

رتبه ۱۱۷۳ مبارک

باران چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ http://sotooh.blogsky.com

سلا مخیلی قشنگ بود مرسی
کامنتتون هم همینطور ...
راستی من شما را لینک کردم

سپاسگزارم و همیشه شاداب باشید!
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد