سوشیانت

دستیار روانپزشکی،روشهای موفقیت

سوشیانت

دستیار روانپزشکی،روشهای موفقیت

نتیجه آزمون 37

بالاخره امروز نتیجه این آزمون پر ماجرا اعلام شد،

قبول شدم،

در رشنه ای که دوست داشتم،


                                        روانپزشکی!


ایزد را سپاسگزارم که مزد زحماتم را داد!


همسرم را سپاسگزارم که دراین مسیر یاریم کرد!


فرزندانم را سپاسگزارم که صبورانه تحملم کردند!


و والدین و دوستانم را سپاسگزارم که مرا با دعا و آرزوهای زیبایشان یاری کردند!


یا حق!

نظرات 8 + ارسال نظر
الی2 دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

از صمیم قلب بهتون تبریک میگم!
واقعا برازنده ی این رشته ی زیبا هستید!
و مطمئنم که بسیار موفق خواهید بود
باز هم تبریک!!!

سپاسگزارم مهربان نازنین!

[ بدون نام ] دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ http://acme.blogsky.com

سلام تبریک میگم
وب جالبی دارید موفق باشید منتظرتون هستم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام
من هم خیلی بهتون تبریک میگم. به خاطر اینکه رشته ای که دوست داشتین قبول شدین.
من هم سالهاست که عاشق قلبم و هیچ رشته دیگه ای رو دوست نداشتم. و خدا رو شکر قلب هم قبول شدم. اما نمیدونم چرا احساس شادی نمیکنم. شاید چون انقدر خسته ام که فکر 4 سال دیگه سختی مدام ، تمام خوشحالیهامو ازم میگیره.
دعا کنید روح شادی دوباره به سمتم برگرده.

دوست مهربان!
شادی از درونت خواهد جوشید،چون چشمه ای لایزال!
هرگز شک نکن!

یا حق!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

سوشیانت تبریک
از شوا خواهش میکنم مرا راهنمایی کتید از چه جزوهای بخونم پارسال پازسیان خوندم

سلام دوست عزیز!
من 2سال است که گایدلاین کامران احمدی را میخوانم و امسال سی دی داخلی و جراحی و پاتو و عفونی و روان پارسیان را نیز گوش دادم!
در هر صورت به نظر من مهمترین چیز مرور مکرر و بیش از 3-4 بار است!؟!
برایت آرزوی موفقیت دارم،

یا حق!

جیگر چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

تبریک دکی جون
ولی یاد ما نکردی

بنده خدا سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام
تبریک با تاخیر
امیدوارم که موفق باشی
من هم به روان علاقه زیادی دارم چون یکی از عزیزترین های زندگیم سالها از این گونه بیماریها رنج میکشه. ولی امسال قبول نشدم.
تصمیم گرفتم برای بار دوم تلاش کنم
با علی

باران چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ http://sotooh.blogsky.com

سلام واقعا تبریک می گم
ان شاالله همیشه موفق باشید و همیشه اخبرهاتون به همین خوبی باشه
خوشحا ل شدم
:)
در ضمن اگرچه کمی دیره ولی روزتون مبارک

nsaid یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ http://drnash1.persianblog.ir

salam dr jan
kheili kheili tabriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik migam
kash manam ghabool sham sale dige
hamishe pirooooooooooooz bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد