سوشیانت

دستیار روانپزشکی،روشهای موفقیت

سوشیانت

دستیار روانپزشکی،روشهای موفقیت

جراح قلب و تعمیر کار

روزی جراحی برای تعمیر اتومبیلش آن را به تعمیرگاهی برد.

تعمیرکار بعد از تعمیر به جراح گفت:

من تمام اجزا ماشین را به خوبی می شناسم و موتور و قلب آن را کامل باز می کنم و تعمیر میکنم. در حقیقت من آن را زنده می کنم. حال چطور درامد سالانه ی من یک صدم شماست.

جراح نگاهی به تعمیرکار انداخت و گفت : اگر می خواهی درامدت ۱۰۰برابر شود اینبار سعی کن زمانی که موتور در حال کار است آن را تعمیر کنی!!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
ندا شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

تبریک دوست عزیز بابت قبولیتون...من هم زنان قبول شدم با418...در این چند ماه پر استرس شما یکی از معدود کسانی بودین که آرامشتون رو حفظ کرده بودین.وبلاگتون هم بسیار خواندنیست.

با سپاس از لطفت!

برایتان شادی و موفقیت آرزومندم!

یا حق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد