سوشیانت

دستیار روانپزشکی،روشهای موفقیت

سوشیانت

دستیار روانپزشکی،روشهای موفقیت

باز هم دستیاری 37

سلام مهربانان!


همگی دانستیم که سی و یکم فروردین ماه کارنامه این آزمون پر ماجرا در اختیارمان خواهد بود تا بتوانیم صفحه ای دیگر از دفتر زندگی مان را ورق بزنیم!


امیدوارم تمام شما فردا نسبت به تلاشی که کرده اید روز را با رضایت به شب برسانید و در هر صورت و با کسب هر نتیجه بدانید که زندگی همچنان جریان دارد و به روزهای شادتر آینده بیاندیشید!


اما برای من جالبترین نکته همزمانی این اعلام نتیجه با زاد روزم است! ! ! 


من از تلاشم راضی بودم و از نمره ای که کسب کرده ام هم رضایت دارم،فقط مانده کسب آخرین پاداش که قبولی در رشته ای مناسب است!


در هر صورت این جشن تولدم ظاهرا هیجان انگیزترین جشن تولدم خواهد بود!


برای تمام شما مهربانان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم!


                                                                                                یا حق

                                                                                              سوشیانت



نظرات 5 + ارسال نظر
کاتب دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ

امیدوارم موفق باشید برای من هم دعا کنید

علیرضا دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ

دکتر جان پیشاپیش تولدت مبارک...راستی نمرت چند شده؟

سپاس همکار عزیز!
اگر اشتباه حساب نکرده باشم 412 شده ام.

تولد تولد تولدت مبارک سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

۴۱۲

۴۱۲
تولد تولد تولدت مبارک

دکتر نش سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:24 ب.ظ http://drnash1.persianblog.ir

سلام دکتر جان ....تولدت مباررررررررک ......و پیروزیت گوارایت باد .......اگر فرصت کردی راهنمایی کن چه جزوه یا کتابی خوندی.....با چه برنامه ای ......ممنون ....

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ب.ظ

دکترسوشیانت من برای اولین باره که وبلاگتومیبینم.هنوزم ازنمره ورشتت راضیی؟

سلام دوست عزیز!
راستشو بخواهی نه!
ولی همچنان امیدوارم!؟!؟!
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد